Torsdagen den 16 november klockan 14.00 håller Jimmy Rosén från Angry Creative, David Linnell från Divvit och Tim Nilsson från Billmate ett webinar som ger dig 3 synvinklar på hur du kan öka din digitala försäljning i din WooCommerce-butik.

Webinaret innehåller bland annat matnyttig information kring hur du tar kunden från punkt A till punkt B, hur du med ett smidigt analysverktyg kan hålla koll på den data som genereras vid köptillfället och hur du kan öka antalet avslutade köp med rätt kassalösning.

Jimmy Rosén är grundare och VD på webbyrån Angry Creative som är en av Sveriges största WooCommerce-leverantörer. Angry Creative är också den enda webbyrån i Sverige med en WooCommerce partnerstatus på Guldnivå. Jimmy kommer att prata om hur du tänker holistiskt runt din marknadsföring genom customer lifecycle marketing och kartlägger hela kundresan, alltså vad dina kunder upplever före, under och efter ett köp. Genom att titta på kundernas flöde och deras upplevelse som ett ramverk, bjuder han på vidare insikter om hur du som e-handlare kan skruva på innehåll och jobba med konverteringsoptimering.

David Linell är grundare och VD på Divvit, som tillhandahåller en smart och användarvänlig analysplattform för e-handlare. David kommer att berätta hur man med deras analysverktyg kan öka sin försäljning genom att analysera sin data på rätt sätt. Detta gör han genom att förklara hur du på rätt sätt kommer igång med din analys och han bjuder dessutom på ett kundcase där kunden ökade sin försäljning med 9%.

Tim Nilsson arbetar som Client Success Manager på Billmate, som erbjuder en heltäckande betallösning till svenska webbutiker. Tim kommer bland annat att prata om skillnaderna mellan en standardkassa och en snabbkassa genom att kolla på hur Billmate Checkouts funktioner skiljer sig från en standardkassa. Han kommer också lyfta frågeställningen om och när en standardkassa kan prestera bättre än en Checkout.

Anmäl dig till webinaret här

Kontakt:
Tim Nilsson, Client Success Manager
040- 30 35 00
tim.nilsson@billmate.se