Inför Black Friday 2018 har vi skrivit en artikelserie i fem delar där vi går igenom olika delar som du som e-handlare kan tänka på inför säsongens stora köpfest
Del 1: Vässa din kundtjänst
Vi på Billmate brinner för kundsupport och gör alltid vårt yttersta för att hjälpa alla våra kunder. Därför valde vi att fokusera på just kundtjänsten i vår första del, det är viktig del i hur en kunds köpresa uppfattas. Läs artikeln här!

Del 2: Ta tag i din marknadsstrategi
Inför högsäsongen är det en bra tid att ta tag i sin marknadsstrategi och se till att den är up to date. Här kan läsa några bra tips till dig som vill veta mer om hur du kan optimera din strategi ytterligare. Här hittar du artikeln!

Del 3: Förbered din butik
Det skadar inte att kolla igenom din butik och se hur väl uppdaterad den är. Har du uppdaterat din returpolicy och hur kommer din butik att stå emot alla besökare som kommer rusa dit för att få tag på det bästa fyndet? Läs allt här!

Del 4: 10 smarta marknadstips
Även om strategin kan vara hur genomtänkt som helst är det ibland svårt att hitta konkreta saker att skapa till sina plattformar. Vi har samlat 10 enkla marknadstips som kanske kan hjälpa dig att få engagemang på dina sociala medier. Här hittar du alla tips!

Del 5: Sista minuten-tips
Hjälp, hur blev det redan slutet av november! Vi är nog många som flämtar till när vi inser hur otroligt snabbt veckorna går. Det är därför helt på sin plats att det här med att planering inför Black Friday har hamnat mellan stolarna för en del. Men lugn, vi har tre snabba till dig som gör att du kan vara helt redo inför Black Friday. Läs artikeln här!

Black Friday
Dag(ar)
:
Timme(s)
:
Minut(er)
:
Andra(s)