Vi är på stark frammarsch! För att säkerställa att vi även i fortsättningen kan erbjuda våra kunder service i världsklass, hög kvalitet och hög leveranssäkerhet söker vi nu en Client Boarding Agent som kan förvalta och förbättra vår onboarding av kunder samt ta kundupplevelsen till nästa nivå.

Billmate levererar en betallösning som gör det möjligt för konsumenter att tryggt och säkert handla i webbshoppar, online eller i butik. Vi är ett ungt företag, i dubbel bemärkelse. Vi varvar hårt arbete med att ha roligt tillsammans, både på och utanför jobbet.

Rollen

I rollen som Client Boarding Agent blir du en nyckelspelare i ett offensivt företag. Du blir en del av vårt kundtjänst-team som i nuläget består av nio trevliga, drivna och lösningsorienterade medarbetare. Merparten av dina kolleger jobbar med Invoice Groups övriga varumärken – d.v.s. Invoice Finance och Invoice Inkasso. Du jobbar i nära samarbeta med övriga personer i kundtjänst och rapporterar till vår Client Success Manager.

Som Client Boarding Agent är ditt huvudsakliga fokus att hantera inkommande frågor, förfrågningar och beställningar från kunder som är intresserade av Billmates betalningslösning. Frågor och förfrågningar inkommer främst i form av mail men även per telefon. Det är din uppgift att vägleda våra kunder rätt internt, men även externt till våra samarbetspartners. Du lyssnar av behov, besvarar frågor relaterat betalningslösningar och ser till att förfrågningar från kunder dokumenteras och följs upp. Du hanterar och besvarar enklare tekniska frågor på egen hand, övriga koordinerar du vidare internt och externt. Din roll innefattar även:

  • Administration i kundregister
  • Kontakt med leverantörer och samarbetspartners
  • Bistå vid framtagande av processbeskrivningar
  • Avtalsadministration

Din roll är inte statisk, varken nu eller sett över tid – du förväntas att hugga i och hjälpa till där det behövs. För rätt person finns möjlighet att forma och anpassa tjänsten efter företagets behov och dina intressen.

För oss är det en självklarhet att du, liksom vi, redan från dag ett har som mål att fortsätta utvecklas och växa i takt med företaget. Vi uppmuntrar våra anställda att ta egna initiativ – rent praktiskt innebär det att du erbjuds möjlighet att implementera och driva dina egna goda idéer i verksamheten.

Om dig

För att passa in hos oss är det en förutsättning att du är öppen, trevlig och samarbetsvillig. Du förväntas hugga in där det behövs, hjälpa dina kolleger och samtidigt bidra till kontorets redan goda stämning. För att lyckas i rollen krävs det att du är servicemedveten och att du är strukturerad samt noggrann. Hos oss räcker det inte med att vara bra på att följa processer – hos oss krävs det även att du har förmågan att sätta, driva och förbättra processer.

För oss är det viktigaste inte vad du har läst eller vad du har jobbat med tidigare. Det viktigaste för oss är att du har rätt personlighet, attityd och inställning. Övriga krav och önskemål:

  • Tidigare erfarenhet av- eller ett starkt intresse för system och teknik
  • Erfarenhet av e-commerce är starkt meriterande.
  • Du trivs med att ta mycket eget ansvar.
  • Du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift
  • Du har förmågan att förpacka och förmedla lösningar på ett pedagogiskt sätt

Vår personal är vår största tillgång, och vi är måna om att ge dem de allra bästa förutsättningarna för att växa och lyckas. Genom att samarbeta och stötta varandra skapar vi tillsammans branschens bästa lösningar för kunden.

Ansökan här! 

Billmate och Invoice Group

Invoice Group består av tre varumärken, Invoice Finance, Invoice Inkasso och Billmate. Bolagen erbjuder ett heltäckande erbjudande avseende fakturerings- och betallösningar. Man har som målsättning att skapa förutsättningar för företag att växa genom att erbjuda flexibla och enkla finansierings-, fakturerings-, och betallösningar. Huvudkontoret ligger i centrala Malmö men kundkretsen sträcker sig över hela Sverige.

Läs mer om oss påwww.invoice.se och www.billmate.se