Checkout för E-handel

Enkel betallösning online

Behöver du ta betalt i din e-handel och ha en enkel och smidig betalpartner, är Billmate med vår betaltjänst rätt för dig.

Ökad försäljning

Enkel integrering

Inga bindningstider

 Köpupplevelsen i centrum

En kassa, många betalsätt

Enkel administation

” Vi levererar 100% och ger alltid våra kunder omedelbar respons för att hjälpa dem att lyckas i ett digitalt landskap som ständigt är i förändring ”

Varför välja Billmate Checkout?

Vad gör Billmate Checkout annorlunda gentemot alla andra Checkout lösningar som finns? Vi har valt att lägga mycket tid på att utforma gränssnittet för att det ska kännas modernt, naturligt och leda kunden hela vägen till ett köp.

Billmate erbjuder e-handlare betallösningar som är ovanligt enkla att integrera och hantera.

Genom att erbjuda de vanligaste betalsätten ökar konverteringen i butiken samtidigt som kundupplevelsen av er butik blir professionell och seriös. Med Billmate väljer din kund om de vill betala med Faktura, delbetalning, kort eller direktbetalning via 10 banker. Vi tror inte på långa bindningstider eller andra dolda kostnader, därför har vi helt slopat bindningstider. Vi kallar detta 100% nöjd kundgaranti. Enkelt.

Prova Billmate Checkout för E-handel

Vad kostar det?

Information om betalsätt

Priserna är inklusive inlösenavtal med Elavon.

Du som handlare behöver ett avtal med Swish och ett separat nummer till ditt företag.
De 15 kr gällande fakturabetalning kan debiteras som fakturaavgift till konsument.
För att använda kortbetalningar behövs ett inlösenavtal och det hjälper vi självklart till med.

Procentsatsen för kortbetalning kan variera beroende på korttyp och land.
Ni finner Elavons procentsatser för olika kort och länder i knappen nedan.

Vill ni ha mer information?
Fyll i formuläret och låt oss kontakta er!

Utveckling

Billmate Checkout har lanserats med de nödvändigaste funktionerna som majoriteten av våra kunder och samarbetspartners har efterfrågat, något som vi kallar en MVP (Minimum Viable Product). Detta innebär att allting vi har planerat inte riktigt finns på plats, men det är bättre att lansera och få kunna förbättra tillsammans med våra viktigaste spelare, våra kunder och samarbetspartners.