Lär känns oss! Vi strävar ständigt efter att ha branschens bästa kundservice. Ingen kund är för stor eller liten för oss och det är viktigt att alltid kunna erbjuda den rätta lösningen till varje kunds behov. Därför har vi idag valt att presentera Mathilda, som är en del av vårt härliga kundservice-team!

”Man måste våga för att vinna!”

Mathilda, hur skulle du beskriva dig själv samt hur tror du att någon annan skulle beskriva dig?

Jag skulle beskriva mig som en glad och positiv person och jag tror och hoppas att det är så andra ser mig med! Eller vad säger du? (Vi kan inget annat än att hålla med Mathilda!)

Hur länge har du varit på Billmate?

Jag började faktiskt på Billmate i januari, så jag är ny men har snabbt kommit in i rollen och teamet.

Vad är det roligaste med ditt jobb?

Det roligaste med mitt jobb är att varje dag få prata med ny människor – detta gör att ingen dag är den andra lik. Sen självklart mina fantastiska kollegor!

Vad drivs du av?

Jag drivs av att utvecklas och få lära mig nya saker.

Vilken är den viktigaste egenskapen hos en kollega? Du får bara välja 1!

Den viktigaste egenskapen hos en kollega är att den personen har lätt till skratt, då jag själv är en person som jämt skrattar. Haha!

Vad är ditt motto?

Mitt motto är…. Man måste våga för att vinna!

Tack för det Mathilda! Har du något du vill tillägga?

Tack själv! Nej men jag känner mig väl ganska nöjd. 🙂

Har ni funderingar kring betalningar eller behöver komma i kontakt med oss? Då är ni varmt välkomna att kontakta oss på info@billmate.se.

Ni har väl inte missat att ni nu från och med denna vecka även hittar era delbetalningar på: www.My.Billmate.se !